حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
882 بازديد

SACMI با مالکیت شرکت IPREL به گسترش خدمات نوآوری دیجیتال خود ادامه می‌دهد

SACMI با مالکیت شرکت IPREL به گسترش خدمات نوآوری دیجیتال خود ادامه می‌دهد
در حال حاضر گروه SACMI از 100٪ مالکیت شرکت متخصص در طراحی و توسعه خدمات دیجیتال برای نظارت و خودکارسازی (اتوماسیون) صنعتی برخوردار است.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ کمپانی SACMI توانسته است 100٪ سهم کنترل کننده در شرکت IPREL را به دست آورد؛ این شرکت که در طراحی سخت‌افزار و نرم‌افزار و توسعه سامانه نظارتی تخصص دارد، به عنوان بخشی از یک منطق گسترده‌ترِ گروه‌گرا، این عملیات (تصویب شده در نشست سهامداران SACMI Imola) با هدف تقویت توانایی گروه در توسعه و ارائه طراحی دیجیتال و خدمات خودکارسازی صنعتی انجام شده است.

IPREL با داشتن 120 تکنسین بسیار ماهر، در سال‌های اخیر از لحاظ خدماتی که برای همه بخش‌ها و BU های (واحدهای تجاری) گروه SACMI و راه حل‌هایی که برای مشتریان شخص ثالث ارائه می‌دهد (همچنین همکاری با آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی)، اهمیت راهبردی کسب کرده است. بنابراین، با هدف افزایش بیشترِ توانایی برای تأمین چنین خدماتی چه در داخل گروه و چه در خارج از آن، تصمیم گرفته شد تا سهم شرکت مادر SACMI در IPREL از 50٪ به 100٪ فعلی افزایش یابد.

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) رئیس SACMI Imola اظهار داشت: «خودکارسازی و دیجیتالی شدن» در دنیای امروز بسیار حیاتی است. در یک سناریوی ساخت هوشمند که بر پایه پایداری و کارآیی بنا شده است، آن‌ها برای توسعه محصولات و خدمات جدید ضروری هستند. در حقیقت این تملک کاملِ IPREL این منطق را به طور کامل دنبال می‌کند که یک برنامه از پیش آغاز شده ادامه یابد و قدرت آتش SACMI در این حوزه‌ها تقویت گردد».

در سال 2019 شاهد پیشرفت سریع IPREL در چند جبهه توسعه بودیم، پروژه‌های اصلی در رابطه با سامانه‌های پیشرفته تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، تحقیقات در مورد فناوری‌های سامانه زنجیره تأمین و توسعه پلتفرم‌های ثبت تصویر خودکار برای اهداف کنترل کیفیت. در عوض، در یک زمینه غیر گروهی، این شرکت حس‌گرهای پیشرفته‌ای را برای کاربردهای زیست پزشکی (biomedical) توسعه داده است.

IPREL به عنوان بخشی از «بسته نوآوری» SACMI که به توسعه خدمات پیشرفته نوآوری دیجیتال در هر دو شرکت و جهانِ گسترده‌تر کمک می‌کند، به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اهداف بیش‌تر برای امسال شامل تقویت و تحکیم مشارکت‌ها، به ویژه در زمینه داده‌های بزرگ، با هدف راه‌اندازی پروژه‌های آزمایشی جدید برای همه کسب و کارهای گروه است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند