حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
431 بازديد

آماده جذب سرمایه گذاری خارجی در اجرای طرح های انرژی پاک هستیم

آماده جذب سرمایه گذاری خارجی در اجرای طرح های انرژی پاک هستیم

مرتضی علیخانی در نشست فعالان اقتصادی شهر صنعتی البرز با سفیر ارمنستان در ایران که روز یکشنبه در اداره آب شهر صنعتی البرز برگزار شد گفت: استان قزوین با داشتن ۳۹۴۹ واحد تولیدی در ۱۵ شهرک صنعتی در تولید محصولاتی متنوع از ظرفیت‌های خاصی برخوردار است که برای سرمایه گذاران خارجی هم جذابیت لازم را دارد.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: در استان قزوین بیش از ۱۲۹۰ نوع محصول شیمیایی، شوینده، سلولوزی، شیشه، کنتور برق، قطعات خودرو، شیشه دارو و صنعتی و خودرو، کاشی و سرامیک، صنایع نساجی، موکت و فرش و محصولات پزشکی، تولید می‌شود.

وی بیان کرد: داشتن رتبه‌های اول تا سوم در تولید شوینده‌ها، مخازن سی ان جی، شیشه دارویی، نخ مصنوعی، شیشه و صنایع سیلیس، تولید قطعات خودرو، صنایع فولادی، از شاخص‌های استان قزوین است.

علیخانی تصریح کرد: با داشتن بیش از ۴۰۰ هزار هکتار دشت قزوین و تولید بیش از ۳ میلیون تن محصول زراعی، ۷۱ هزار هکتار باغ و ۵۴۰ هزار تن محصول باغی و داشتن رتبه‌های شاخص در تولید زغال اخته، فندق، گوجه فرنگی، انگور، زیتون، گیلاس و گلابی و نیز جایگاه کشوری در دام و طیور در این بخش هم می‌توان با کشورهای خارجی وارد مناسبات تجاری شد.

وی اظهار داشت: حدود ۴ درصد دام سنگین در قزوین است و با فعالیت ۱۱۷۰ واحد دامی و ۵۵۰ واحد طیور و داشتن رتبه اول در مرغ اجداد، رتبه دوم مرغ مادر تخم گذار، داشتن ۱۳۰۰ اثر تاریخی از ظرفیت‌های گردشگری هم برخورداریم که سرمایه گذاران ارمنستان می‌توانند این ظرفیت‌ها را مورد توجه قرار دهند.

۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری قزوین بیان کرد: با وجود بسترهای مناسب بیش از ۶۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان تصویب شده که ۳۶ میلیون دلار وارد استان شده و کسب رتبه چهارم در حال حاضر ۷ طرح سرمایه گذاری خارجی در حال اجراست.

وی گفت: در صنعت و کشاورزی و انرژی‌های پاک آماده سرمایه گذاری خارجی هستیم و با صدور مجوز شهرک انرژی به وسعت ۱۰۰۰ هکتار این ظرفیت هم می‌تواند جذابیت لازم را برای بازرگانان ارمنی داشته باشد.

سفیر ارمنستان در ایران در سفر به قزوین از ۵ واحد صنعتی در شهر صنعتی البرز قزوین دیدن کرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند