حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1751 بازديد

برگزاری نمایشگاه ملی صنعت کاشی و سرامیک در یزد

برگزاری نمایشگاه ملی صنعت کاشی و سرامیک در یزد

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری صدا وسیما در یزد، دوازدهمین نمایشگاه ملی صنعت کاشی و سرامیک سنگ و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد آغاز شد.

در همین راستا مدیرعامل نمایشگاه‌های تجاری استان یزد گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ تولید کننده آخرین دستاورد‌ها و خدمات خود را در زمینه کاشی، سرامیک و سنگ به نمایش گذاشتند.

بوستانی با اشاره به اینکه تولید کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، قزوین، خراسان رضوی، یزد و نمایندگانی از کشور‌های چین، هند، ترکیه و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند افزود : انواع ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید و صنایع وابسته به کاشی ، سرامیک و سنگ از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.
این نمایشگاه تا اول دیماه همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ تا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند