حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
643 بازديد

بهره برداری از کارخانه سرامیک چینی ها تا شش ماه آینده

بهره برداری از کارخانه سرامیک چینی ها تا شش ماه آینده

به گزارش کاشی لند به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان در کرمانشاه، فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زمین ۲۲ هکتاری که در شهرک صنعتی زاگرس در اختیار این متقاضیان قرار گرفته، عنوان کرد: چینی‌ها تا کنون حدود ۶۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه کرده‌اند منابع مالی پروژه توسط سرمایه گذار تامین شده و تجهیزات کارخانه آماده انتقال به کشور از طریق مبادی گمرکی است.

وی از وعده چینی‌ها برای بهره‌برداری آزمایشی از این واحد ظرف پنج ماه آینده و بهره‌برداری نهایی ظرف شش ماه آینده هم خبر داد.

معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه برای ۱۵۰۰ نفر مستقیم و سه برابر این تعداد به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی دارد، تاکید کرد: سرمایه‌گذاری ۱۳۰۰ میلیارد تومانی این پروژه نیز تحرک جدی در صنعت کاشی و سرامیک استان ایجاد خواهد کرد.

خلیلی از ظرفیت روزانه ۷۰ هزار مترمربع این واحد نیز یاد کرد و گفت: کمتر از ۲۰ درصد این تولیدات برای مصارف داخلی خواهد بود.

وی اشاره‌ای هم به اهمیت توجه به جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تلاش‌هایی که در این زمینه در استان انجام شده داشت و تاکید کرد: بر اساس قانون سیاست‌های اصل ۴۴ به هیچ عنوان نمی‌توان به بهانه اشباع بودن، برای یک واحد تولیدی مجوز صادر نکرد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اظهار کرد: به علاوه ورود این سرمایه‌گذار خارجی تهدیدی علیه سرمایه‌گذاران ما نیست، بلکه از طریق چند عامل به رونق تولید استان کمک خواهد کرد.

خلیلی اضافه کرد: تکنولوژی واحد تولیدی "زاگرس بیستون آسیا" نوع متفاوتی است که مشابه آن را در استان نداریم و امکان اینکه بتوانیم این تکنولوژی را فرابگیریم، وجود دارد.

وی  با بیان اینکه این سرمایه‌گذاران حدود ۱۵۰۰ نفر نیروی کاری که مشغول خواهد شد را آموزش می‌دهند، افزود: این میزان نیروی آموزش دیده برای صنعت استان بسیار مفید است.

به گفته معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه، از سوی دیگر چینی‌ها نیز فرهنگ کار و تلاش خود را به استان می‌آورند که این امر نیز بسیار قابل توجه است.

خلیلی از رقابت و تکاپویی که با حضور این واحد بین سایر واحد‌های استان ایجاد می‌شود نیز به عنوان عاملی برای رونق صنایع استان یاد کرد.

وی افزود: باید اجازه بدهیم حوزه تولید و صنعت فضای رقابتی داشته باشد و رشد کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند