حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
342 بازديد

تغییر در مدیریت گروه صنعتی LB

تغییر در مدیریت گروه صنعتی LB
امیلیو بنتیتی (Emilio Benedetti) مدیریت گروه صنعتی LB را به مدیر عامل جدید جیانی دینی (Gianni Dini) واگذار می کند.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ در مدیریت گروه صنعتی LB  مستقر در Fiorano Modenese، که مالک شرکت های LB Officine Meccaniche ،Sitec و Sermat می باشد و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صنعت کاشی و سرامیک جهان شناخته می شود تغییراتی رخ داده است. در تاریخ 5 ماه مه سال 2020، جیانی دینی به عنوان مدیرعامل جدید گروه LB برای مدیریت بخش های طراحی و ساخت دستگاه ها برای تصفیه مواد اولیه ساخت سرامیک، محصولات، گرانول و معدن منصوب گردید.

واگذاری مدیریت از Emilio Benedetti به Gianni Dini بخشی از فرآیند انجام شده توسط این گروه در سالهای اخیر است که به دنبال انتقال رهبری از سلسله مراتب خانوادگی به یک سازمان مدیریتی می باشد این تفویض مدیریت هیچ تغییری در ساختار سهامداری این شرکت به همراه نخواهد داشت. خانواده Ligabue همچنان به عنوان سهامدارن اصلی این شرکت به فعالیت خود ادامه خواهند داد، در همین راستا ادواردو لیگابو (Edoardo Ligabue) سمت خود را به عنوان یک مقام مدیریتی در هیئت مدیره گروه حفظ می کند.

مدیریت جدید جیانی دینی، مدیری با مهارتهای ویژه مدیریتی و برخورداری از تجربه کنترل مدیریت در گروههای بزرگ تولیدی ایتالیایی با شعب مختلف در ایتالیا و خارج از کشور می باشد و قطعا توانایی بازیابی سود و سامندهی مجدد شرکت را دارد.

دینی می گوید: "در دوره ای چالش برانگیز هستیم، و ایین زمانی است که ما مجبوریم متغیرهای جدیدی راکه مستقیماً به مشاغل ما ارتباط ندارند، در نظر بگیریم، فرآیندهای صنعتی که به مدیریت مالی برای شرکتهایی با هر اندازه ضروری می باشند" وی گفت: "برنامه سه ساله تجارت 2020-2022 این شرکت سرمایه گذاری های قابل توجهی را در زمینه فن آوری های جدید مکانیکی و دیجیتال شامل می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند