حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
418 بازديد

توقف موقت فعالیت سه واحد تولید کاشی و سرامیک شهرستان ابرکوه در پیشگیری از بیماری کرونا

توقف موقت فعالیت سه واحد تولید کاشی و سرامیک شهرستان ابرکوه در پیشگیری از بیماری کرونا
رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کووید ۱۹ ( بیماری کرونا ) در ابرکوه از موافقت این نهاد با توقف موقت فعالیت سه واحد تولید کاشی و سرامیک شهرستان از امروز( پنجشبنه) تا اطلاع ثانوی برای حفظ سلامت نیروی کار خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایرنا؛ محمد کاظمی نسب رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کووید 19 (کرونا) افزود: اعضای ستاد با پیشنهاد مجموعه مدیران این واحدها با هدف حفظ سلامت ۷۰۰ کارگر شاغل و پیشگیری از ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال بیماری به خانواده های آنها موافقت کرد.

هم اکنون حدود ۲۰ هزار نفر در واحدهای مختلف تولیدی ، توزیعی و صنفی ابرکوه فعالیت دارند.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: برای پرهیز از تجمع افراد و مقابله با کرونا با تصمیم ستاد یادشده برپایی هرگونه تجمع فرهنگی ، مذهبی ، مدنی  و مجالس ترحیم در شهرستان ممنوع است و با افراد متخلف برخورد می شود.

کاظمی نسب اظهارکرد: تمامی داروخانه های شهرستان ( به جز شبانه روزی ) موظف هستند تا ساعت ۲۴ هرشب در روزهای تعطیل و غیرتعطیل فعال باشند و طوری برنامه ریزی کنند که شاهد ازدحام جمعیت نباشیم.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم به خصوص حضور در منزل می تواند نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از بیماری داشته باشد ، لذا انتظار داریم شهروندان در صورت نیاز برای انجام کار ضروری از منازل خارج شوند .

وی همچنین با اشاره به اینکه  چند روز گذشته برخی واحدهای صنفی و مکان های عمومی تعطیل شد ، یادآورشد : از دیروز هم  با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا با هدف صیانت از سلامت مردم ، اصناف، ‌بازاریان و کسبه ، همه صنوف به استثنای واحدهای تامین‌کننده نیازهای اصلی شهروندان تعطیل شد.

کاظمی نسب اضافه کرد: این واحدها شامل نانوایی‌ها، بنکداران ، ‌فروشگاه‌های بزرگ و عمده فروشی مواد غذایی، خواربارفروشی  به جز آجیل فروشی ، فروشندگان لوازم طبی، ‌آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، قصابی‌ها، لبنیات و سوپرمارکت ها، مرغ و ماهی، میوه فروشی‌ها، عطاری‌ها، فروشندگان برنج و حبوبات، دفاتر تاکسی تلفنی، آپاراتی‌ها و تعمیرات ماشین است.

 تاکنون ۲ مورد مثبت از بیماری کرونا در استان یزد مربوط به  شهروندان ابرکوهی اعلام شد.

تاکنون ١٥٠ نفر در استان به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد ٢٠ نفر جان خود را از دست دادند و  از ٥٠٦ نمونه گرفته شده از  بیماران مشکوک ، دیروز جواب ٦٩ مورد اعلام شد که از این تعداد آزمایش ٢٣ نفر مثبت بود، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در یزد ، ٢٨٨ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند.

ویروس کونا حدود سه ماه قبل برای نخستین بار در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و نخستین مورد آن ۳۰ بهمن ماه گذشته در قم دیده  شد، تنها راه موثر آن شستن مرتب دست با اّب و صابون، پرهیز از روبوسی و خودداری از حضور در جمع  زیاد و خود مراقبتی در منزل است.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند