حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
360 بازديد

تولید ۳۶ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک درابرکوه

تولید ۳۶ میلیون مترمربع کاشی و سرامیک درابرکوه

به گزارش کاشی لند به نقل از ایرنا، ناصر زارع رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه روز دوشنبه در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک ابرکوه به رسانه‌های این شهرستان اظهار داشت: از این میزان تولید ۴۵ درصد آن به کشورهای حوزه خلیج فارس و بعضاً اتحادیه اروپا صادر می شود.

وی با تاکید بر ضرورت جذب نیروهای تحصیل کرده بومی در واحدهای صنعتی و تولیدی خاطرنشان کرد: طی ۱۸ ماه گذشته با پرداخت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، فراگیر و مشاغل خانگی به ۲۲۱ متقاضی حقیقی و حقوقی زمینه اشتغال ۶۳۵ نفر از جوانان جویای کار ابرکوه فراهم شده است .

زارع با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه تولید و ایجاد اشتغال افزود: در شرایط فعلی که محدودیت‌های بسیاری در واحدهای اقتصادی و صنعتی کشور وجود دارد، تمام توان و تمرکز بخش‌های دولتی و خصوصی باید بر ارائه محصولات با کیفیت و قابل رقابت باشد.

رییس اداره تعاون ابرکوه خاطرنشان کرد: طبق آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ نرخ بیکاری شهرستان ابرکوه ۱۴.۱ درصد بوده که با اشتغال ایجاد شده در چند سال گذشته این نرخ کاهش یافته و با راه اندازی واحدهای نیمه تمام و تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شده، زمینه اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در سال جاری و سال آینده فراهم می‌شود.

وی با قدردانی از  حسین اسلامی سرمایه گذاران این شرکت تولیدی که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم کرده، یاد آور شد: در این کارخانه روزانه ۲۴ هزار مترمربع کاشی و سرامیک تولید می‌کند و علاوه بر ارسال به استان‌های مختلف بخشی از آن نیز به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی صادر می شود.

در شهرستان ابرکوه چهار کارخانه کاشی و سرامیک توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی تاسیس شده که هم اکنون سه واحد آن فعال است و یکی واحد دیگر نیز بزودی با ۲ خط تولید افتتاح می شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند