حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
444 بازديد

راهکارهای تداوم تولید و رفع مشکلات صنعت کاشی و سرامیک استان یزد

راهکارهای تداوم تولید و رفع مشکلات صنعت کاشی و سرامیک استان یزد

روز یکشنبه یکم مهرماه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار يزد در نشست بررسي راهکارهای تداوم تولید و رفع مشکلات صنعت کاشی و سرامیک استان که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد بر تعامل بيشتر دولت با تولیدکنندگان کاشی و سرامیک تاکید کرد.
«علی زیني وند» گفت: یکی از مشکلات حال حاضر این است که در برخی موارد تعدد بخشنامه ها وجود دارد و این بخشنامه ها موجب مشکل در روند تولید و یا صادرات صنایع داخلی می گردد.
زینی وند با اشاره به شرایط ویژه کشور خاطرنشان کرد: انصافا دولت تلاش مي كند تا مشکلات بخش تولید و صادرکنندگان را به حداقل کاهش دهد و صنعت کاشی و سرامیک نيز می تواند در حمایت از دولت و سیاست های ارزی دولت نقش مهمي ایفا کند.
گفتني است در ابتداي اين نشست رئيس و اعضاي انجمن كاشي و سراميك استان و توليدكنندگان فعال در اين حوزه، مشكلات و موارد قابل حل در اين صنعت را به طور جامع بيان كردند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند