حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
898 بازديد

رشد ۶۲ درصدی فروش شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در سال ۱۳۹۹

رشد ۶۲ درصدی فروش شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در سال ۱۳۹۹
مالکی مدیر عامل کارخانجات کاشی سعدی در دوازدهمین جلسه هیئت مدیره از رشد ۶۲ درصدی فروش محصولات این کارخانه در سال 99 خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی کارخانجات کاشی سعدی؛ مالکی مدیر عامل کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در دوازدهمین جلسه هیئت مدیره با بیان رشد ۶۲ درصدی فروش به تبیین جزئیات عملکرد چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۹ پرداختند :

در شاخص تولید به فضل خدای متعال و در سایه تلاش کارکنان توانستیم نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد را تجربه کنیم و از میزان تولید ۹۶۶.۸۴۲ متر مربع کاشی و سرامیک در سال ۱۳۹۸ به تولید ۱.۲۰۹.۲۹۴ متر مربع  در سال ۱۳۹۹ جهش تولید را به معنای واقعی محقق سازیم.

در شاخص فروش خالص با رشد ۶۱/۸ درصدی روبرو بودیم و از فروش چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۸ به میزان ۲۲۷.۰۱۲ میلیون ریال به ۳۶۷.۳۳۲ میلیون ریال رسیدیم. در شاخص سود عملیاتی نسبت به چهار ماهه سال ۱۳۹۸ ، ۴۹۵/۵ درصد رشد را ثبت کردیم و از ۱۲.۰۲۶ به ۷۱.۶۲۰ میلیون ریال رسیدیم و در نهایت سود خالص را از میزان ۲۲.۷۰۹ میلیون ریال در سال ۱۳۹۸ به ۶۵.۷۲۲ میلیون ریال در چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۹ ارتقاء بخشیدیم که ۱۸۹/۴ درصد رشد در سود خالص را نشان میدهد.

ایشان در پایان با تقدیر از زحمات کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش کارخانه سعدی از توجه ویژه اعضای هیئت مدیره به معیشت کارگران تقدیر نمودند، گفتنی است از ابتدای سال سهام کارخانه سعدی (کسعدی) در بورس و اوراق بهادار از ۲۴.۳۶۱ ریال به ۵۹.۷۷۰ ریال ارتقاء یافته و ۱۴۵ درصد رشد را نشان می دهد که این مهم، نشان دهنده عزم راسخ مدیران و کارکنان در پیمودن پله های  موفقیت است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند