حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
581 بازديد

سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی گروه سرامیک اسپانیایی هالکان

سرمایه گذاری 35 میلیون یورویی گروه سرامیک اسپانیایی هالکان
گروه سرامیک اسپانیایی هالکان در دوره دو ساله 2020-2021، خط تولید جدیدی را نصب و یک مرکز لجستیک و دو نمایشگاه جدید را بنا می کند.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ هالکان، یکی از مهمترین گروه های صنعتی فعال در حوزه سرامیک در اسپانیاست که در فوریه گذشته اندکی قبل از شیوع بیماری همه گیر، پروژه های سرمایه گذاری در بازه دو ساله 2020-2021 را کلید زد. این سه پروژه برای رشد این گروه صنعتی، بسیار اهمیت داردو  در کل 35 میلیون یورو سرمایه گذاری را در بر میگیرد.

 خط تولید جدیدی با ظرفیت تولید 4 میلیون متر مربع در سال در مرکز این گروه در Alcora (Castellón) نصب می شود و دامنه محصول را گسترش می دهد تا انواع بیشتری از اندازه های محصولات پولیش شده را شامل شود. خط جدید، خطوط تولید عملیاتی این گروه را به پانزده خط افزایش می دهد، در حالی که پیش بینی می شود در سال 2022  خطوط تولید دیگری نیز اضافه شود.

پروژه دوم با هدف بهینه سازی خدمات بارگیری با ایجاد یک مرکز جدید 160،000 متر مربع در   Onda  که به فعالیت های ذخیره سازی و توزیع اختصاص داده شده است. این مناطق شامل محل های ذخیره شده تحت پوشش و آماده سازی محموله ها، از جمله قابلیت برداشت مقادیر کم است.

سرانجام، دو نمایشگاه جدید مدرن با مساحت 1400 متر مربع در محوطه Alcora ساخته می شود و جدیدترین طرح ها از برندهای Emotion و Halcón در معرض نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

Francois Brendel، مدیر عامل شرکت Grupo Halcón، خاطرنشان كرد كه این سه پروژه "با افزایش كیفیت محصول و خدمات به مشتری، گزاره ارزش گروه را در بازار تقویت می كنند".

گروپو هالکان بیش از 600 نفر در چهار کارخانه استخدام می کند و درآمد تقریبی 150 میلیون یورو از فروش داخلی و صادرات به بیش از 100 کشور را رقم خواهد زد. از سال 2018، بازوی سرمایه گذاری خصوصی مستقر در آمریکا جمشید کی نژاد و بری سیادات مستقر در ایالات متحده سهامدار اکثریت گروه Falcon Private Holdings، هستند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند