حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
231 بازديد

طرح توسعه‌ی کاشی کاژه باید در دستور کار مدیریت جدید قرار بگیرد

طرح توسعه‌ی کاشی کاژه باید در دستور کار مدیریت جدید قرار بگیرد
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : طرح تولیدی توسعه‌ی کاشی کاژه متعلق به مردم اسلام آباد است.

به گزارش کاشی لند به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون اقتصادی استاندار در دیدار با اعضای تیم مدیریتی جدید کاشی کاژه واقع در اسلام‌آبادغرب ضمن تاکید بر حفظ ظرفیت تولید این کارخانه گفت : این طرح تولیدی متعلق به مردم اسلام آباد است و نباید اعتبار و ظرفیت آن دچار خدشه شود و به همین دلیل از مدیران جدید این طرح می‌خواهم که با درایت و تدبیر مناسب، به اوضاع آن سامان بدهند و مشکلات احتمالی را حل کنند و هر جایی هم به حمایت مسئولین شهرستان و استان نیاز بود در راستای کمک به روند فعالیت این کارخانه، ورود پیدا خواهیم کرد.

او گفت : توصیه‌ام این است که طرح توسعه‌ی این کارخانه در دستور کار مدیریت جدید قرار بگیرد تا شاهد پیشرفت صنعت تولید کاشی در استان باشیم.

او گفت: جابجایی‌ها و تغییرات مدیریتی در هر زمینه‌ای، باید زمینه ساز موفقیت‌ها و حل مشکلات و کاستی‌های گذشته باشد و حتی از تجارب مدیران قبلی نیز استفاده کند و با تحمل و تعامل سیاست‌های خود را پیش ببرد .

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند