حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
429 بازديد

مطالبات کارگران کاشی میبد 3 ماهه شد

مطالبات کارگران کاشی میبد 3 ماهه شد
کارگران کاشی میبد اعلام کردند: مطالبات حقوقی ما مربوط به طلب ماه‌های تیر، مرداد و شهریور سال جاری می‌شود. همچنین کارفرما تمامی کارگران شاغل در این واحد تولیدی را از یک هفته پیش به مرخصی فرستاده است.
کارگران کاشی میبد تاکید دارند که هیچکدام از آنها در جریان این تصمیم مدیریت نبوده‌ و از این می‌ترسند که مبادا مشکلات کارخانه در این مدت کوتاه رفع نشود. آنها می‌گویند که هنوز مشخص نیست مرخصی اجباری در حد یک هفته باقی بماند و ممکن است باتوجه به شرایطی که بر این کارخانه حاکم است، این وضعیت ادامه‌دار شود.
به گفته کارگران کاشی میبد، عمده‌ترین دلایلی که از سوی کارفرما برای تعطیلی موقت این دو واحد عنوان می‌شود، کمبود نقدینگی است.
کارگران می‌گویند: در پیگیری وضعیت کارخانه و مطالبات مزدی‌مان ناچار شدیم روز پنجشنبه (۱۹ مهرماه) مقابل فرمانداری شهرستان میبد دست به اعتراض صنفی بزنیم تا با این روش صدای خود را به مسئولان شهرستانی برسانیم.
کارگران با بیان اینکه خواهان بازگشایی کارخانه و دریافت معوقات مزدی خود هستند و برای چندمین بار از تریبون رسانه‌های داخلی از مسئولان خواسته‌اند تا به مشکلات این واحد تولیدی و کارگرانش رسیدگی کنند، افزودند: همه مسئولان در جریان مشکلات کارخانه کاشی میبد و کارگرانش قرار دارند. 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند