حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
839 بازديد

نصب و راه اندازی دستگاه های ساخت پرسلان LB در بنگلادش توسط شرکت RAK Ceramics

نصب و راه اندازی دستگاه های ساخت پرسلان LB در بنگلادش توسط شرکت RAK Ceramics

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب (CWW) کمپانی ایتالیایی LB  که در زمینه نصب و راه اندازی خطوط تولید صنعت کاشی، سرامیک، پرسلان و صنایع ساختمانی یکی از شناخته شده ترین شرکت های جهان است، در راستای نصب و راه اندازی دستگاه های جدید ساخت پرسلان با شرکت چندملیتی راک سرامیکز (RAK Ceramics) برای راه اندازی خط تولید جدید در قاضی پور بنگلادش قرارداد بست.

با تاکید بر رابطه بیش از ده ساله گروه تولیدیLB در تولید سفارشات دستگاه های نصب و راه اندازی در امارات متحده عربی و هند شرکت LB یک قرارداد جدید با شرکت چند ملیتی راک سرامیکز مستقر در راس الخمیه امارات امضا نمود که به واسطه آن به عرضه دستگاه های نصب و راه اندازی خط تولید پرسلان در منطقه قاضی پور بنگلادش خواهد پرداخت. این اولین بار است که دستگاه های شرکت LB در بنگلادش نصب و راه اندازی می شود.

دستگاه های مورد توافق جهت نصب و راه اندازی خطوط تولید برای تولید کاشی های پرسلان کامل با بهترین کیفیت و طراحی می باشد که موفقیت بسیاری در بازار محلی به دست آورده است.

 

راک سرامیکز یک شرکت چندملیتی در زمینه تولید کاشی و سرامیک و پرسلان است که محصولات آن در بازارهای کشورهایی همچون هند، امارات، بنگلادش، ایران و استرالیا به فروش می رسد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند