حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
224 بازديد

گروه برزیلی آلمیدا برند Gaudi Porcelanato را راه اندازی کرد

گروه برزیلی آلمیدا برند Gaudi Porcelanato را راه اندازی کرد
گروه صنعتی آلمیدا سرامیک برزیل 100 میلیون دلار در برند جدید Gaudi Porcelanato سرمایه گذاری کرده است، این برند اولین بار در نمایشگاه Expo Revestir 2020 رونمایی شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ گروه صنعتی آلمیدا Almeida که یکی از تولید کنندگان برجسته صنعت سرامیک برزیل است، برند جدید Gaudi Porcelanato که در مارس گذشته در نمایشگاه تجاری Expo Revestir 2020 در سائوپائولو از آن رونمایی کرده بود را با سرمایه گذاری حدود 100 میلیون دلار راه اندازی نمود.

همانطور که Heitor Almeida تأیید کرد، کل سرمایه مذکور بین فعالیت های R&D، طراحی محصول جدید و گسترش کارخانه تقسیم شده است. برند جدید آلمیدا Gaudi Porcelanato دارای 5 مجموعه کاشی با نام های (Citta ،Bosco ،Palazzo ،Pietre و Cristalli) است که در بیش از 170 طرح در ابعاد 61x61 سانتی متر، 81x81 سانتی متر و اندازه 61x120 سانتی متر تولید می شود.

آلمیدا یک گروه با سابقه در صنعت کاشی و سرامیک جهان است که در سال 1923 تأسیس گردید، این گروه دارای سه واحد تولیدی مدرن است که در منطقه سانتا گرتروز واقع شده است، منطقه ای که یکی از قطب تولیدی کاشی و سرامیک کشور برزیل است و هر ماه 2 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در آن تولید می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند