حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
393 بازديد

گروه LB حضور خود را در بازار چین تقویت می کند

گروه LB حضور خود را در بازار چین تقویت می کند
سیستم Easy Color از راه دور در Belite Ceramics راه اندازی شد در حالی که فناوری LBXTRA در ماه ژوئیه در نمایشگاه Uniceramics با استقبال خوبی روبرو شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ گروه LB از مشارکت موفقیت آمیزی در نمایشگاه Uniceramics Expo، نمایشگاه ماشین آلات سرامیکی که در ماه جولای در Foshan، چین برگزار شدبرخوردار بود. این نمایشگاه اولین نمایشگاه تجاری بود که به دنبال شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا برگزار گردید.

LB یکی از برترین شرکت های بین المللی در صنعت کاشی و سرامیک است که در کنار غرفه داران محلی متعدد در نمایشگاه حضور داشت، این شرکت کیت های LBXTRA خود را برای ایجاد جلوه های زیبایی در کاشی و سرامیک تمام رگ و بدنه Flaketech ارائه داده است. تولیدکنندگان محلی علاقه شدیدی به امکان تولید صفحات رگه دار در سطوح بزرگ نشان دادند که به LB امکان مذاکره در مورد تعدادی قرارداد جدید را می دهد.

LB برای چندین سال در بازار چین حضور داشته است. بهار گذشته ، این شرکت ایتالیایی با انجام اولین راه اندازی از راه دور فناوری Easy Color System در کارخانه تولید کننده چینی Belite Ceramics، ممنوعیت سفر بین المللی برای کارکنان فنی را پشت سر گذاشت. این مهم به لطف تلاش های تیم خود شرکت و کارکنان LB هند حاصل گردید، كه از طریق تماسهای ویدئویی، چت و ایمیل به كارمندان محلی در زمینه نصب و راه اندازی دستورالعمل ها را آموزش می دادند.

منبع: CERAMICWORLDWEB

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند