حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
509 بازديد

یزد به زودی پایلوت اقتصاد دانش‌بنیان کشور می‌شود

یزد به زودی پایلوت اقتصاد دانش‌بنیان کشور می‌شود
استاندار یزد به ظرفیت‌های گسترده یزد در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: یزد به زودی پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور می‌شود.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم از  یزد، محمد علی طالبی عصر امروز در نشست اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید استان یزد اظهار داشت: جایگاه کنونی استان در بخش اقتصاد دانش‌بنیان مرهون حمایت، همت و همراهی دستگاه‌های مختلف و شرکت‌های دانش بنیان است.

طالبی با اشاره به اینکه اکنون در مسیر تبدیل شدن به استان‌های برتر در اقتصاد دانش‌بنیان هستیم گفت: به زودی شعار یزد پایلوت اقتصاد دانش‌بنیان کشور محقق می‌شود.

وی افزود: شورای‌های هماهنگی فناوری و نوآوری و کمیته صنایع خلاق ذیل اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که برنامه‌های هماهنگی در حوزه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان را دنبال می‌کند.

استاندار یزد ضمن اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از مراکز علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان افزود: برنامه‌های بسیاری خوبی برای توسعه نظام فناوری، اقتصاد دانش بنیان و دانشگاه‌ها داریم که که مشمول حمایت می‌شوند.

طالبی با تاکید بر اینکه یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌ اقتصاد دانش‌بنیان دارد خاطرنشان کرد: در صورتی که توجه لازم به این ظرفیت‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم، در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت‌های بسیار بیشتری در این حوزه باشیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در یزد: بخش خصوصی پایه و اساس اقتصاد دانش بنیان است
ایجاد گفتمان مشترک زمینه‌ساز تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد است
انتقاد امام جمعه یزد از عدم توجه به ایجاد زیرساخت‌های جذب نخبگان در ایران
وی خاطرنشان کرد: اکنون در محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی شاهد حضور پر رنگ مراکز نوآوری هستیم که نشان دهنده ظرفیت بسیار بالایی است که در این حوزه داریم و می‌توانیم با تکیه بر همین ظرفیت، شاهد تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی در استان و کشور باشیم.

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد در حوزه صنعت کاشی و فولاد یکی از استان‌های شناخته شده کشور است گفت: در حوزه‌های کاشی و سرامیک و فولاد هم شرکت‌های دانش بنیان با حمایت بخش خصوصی ورود خوبی پیدا کرده‌اند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند