حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1464 بازديد

۷۰ درصد کارخانه کاشی و سرامیک استان یزد در میبد و اردکان وجود دارد

۷۰ درصد کارخانه کاشی و سرامیک استان یزد در میبد و اردکان وجود دارد

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا زارع بنادکوکی مدیر کل اداره استاندارد استان یزد به اتفاق دیگر مسئولین استاندارد، در خصوص مباحث نمایندگی استاندارد میبد،  با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو  کرد.

وی در ابتدا این نشست گفت: بر اساس سیاست ها و تصمیم گیری های سازمان ملی استاندارد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، چند سالی است که نمایندگی استاندارد در شهرستان میبد مشغول به کاراست، منتهی با توجه به ظرفیت ها و حجم کاری که در منطقه وجود دارد بهتر است، این نمایندگی به اداره شهرستانی ارتقاء یابد.

وی افزود: با توجه به تعدد وجود کارخانه های کاشی و سرامیک در شهرستان های میبد و اردکان که حدود 70 درصد واحدهای این صنعت در استان را شامل می شود، درصورت حمایت های مقامات و مسئولین محلی شهرستان و همچنین کمک و مساعدت دولت خدمتگزار، این اداره کل آمادگی کامل دارد تا نسبت به ایجاد و احداث آزمایشگاه مرجع کاشی و سرامیک در منطقه اقدام نماید.

مدیر کل استاندارد یزد تصریح کرد: از دغدغه های اصلی ما نظارت بر نصب، راه اندازی و عملکرد آسانسورها و همچنین مراکز تفریحی از قبیل زمین های بازی، شهربازی ها و تجهیزات بادی می باشد که از فرماندار محترم تقاضا داریم مساعدت های لازم در خصوص ایجاد زمینه های استاندارد سازی موارد گفته شده، اقدامات لازم را به عمل آورند.

زارع بنادکوکی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله زمانی اخذ موافقت نامه ها، تامین بودجه، تهیه زمین و انجام عملیات ساخت وساز، نمایندگی فعلی استاندارد در شهرستان میبد نیاز به تجهیزاتی دارد که همکاری و مساعدت فرماندار محترم بسیار کارساز است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند