حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
352 بازديد

اوضاع تولید کشور تعریف چندانی ندارد

اوضاع تولید کشور تعریف چندانی ندارد

تفضلی یکی از افراد فعال در صنعت کاشی و سرامیک کشور در برنامه تلویزیونی "کالای ایرانی" به اوضاع نابسامان تولید کشور اشاره نمود و گفت: بطورکلی اوضاع تولید کشور تعریف چندانی ندارد.

تفضلی افزود: تولید کنندگان امروز در حوزه های مختلف با موانع و مشکلات جدی مواجه هستند از اینرو می طلبد دولتمردان دست تولیدکنندگان، کار آفرینان و صنعتگران کشور را به گرمی بفشارند و از آنان حمایت کنند.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که به نظر حضرتعالی موتور محرکه زنجیره تولید در کشور چیست، اظهارداشت: عوامل متعددی از ایجادبسترهای رسیدن به فرآیند تولید تا واحدهای تامین کننده مواد اولیه برای هر فرآیند تولیدی و حتی خیلی از عوامل پس از تولید مانند فروش محصول می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.
این فعال در حوزه صنعت کاشی و سرامیک گفت: اگر جهت گیری این تلاش ها و فرآیند ها به سمت و سوی مناسبی نباشد به یقین روی تولید تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود: لازمه رسیدن به رشد اقتصادی، اشتغال افزایی، کاهش نرخ بیکاری، توسعه صادرات و بسیاری موارد دیگر حمایت از عرصه تولید است.
تفضلی بیان داشت: جوانان و متخصصان قابل و کار آمدی در کشور وجود دارد متاسفانه ظرفیت هایی که در برخی مواقع نادیده گرفته یا به هیچ وجه دیده نمی شوند از اینرو می طلبد از امکانات و ظرفیت های مملکت برای تولید به بهترین وجه ممکن استفاده شود.
وی در ادامه یادآورشد: تولید اساس اقتصاد هر کشوری است بنابراین باید بسترها و زیر ساخت ها را به نحوی در جامعه فراهم کرد که تولید کنندگان بتوانند با طیب خاطر تولید و چرخ تولید نیز همواره بچرخد.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند