حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
457 بازديد

بررسی عملکرد ۵ ماهه شرکت‌های گروه کاشی و سرامیک

بررسی عملکرد ۵ ماهه شرکت‌های گروه کاشی و سرامیک

به گزارش کاشی لند به نقل از با اقتصاد، بررسی فروش شرکت‌های فعال در زمینه کاشی و سرامیک نشان می‌دهد، در مجموع این گروه با شش شرکت درآمد ۳۰۰ میلیارد و ۴۱ میلیون تومانی ساخته است. صنایع کاشی و سرامیک سصینا با ساخت درآمد ۹۵ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومانی بالاترین میزان درآمدی را در این گروه ساخته است و کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ با درآمد ۲۱ میلیارد و ۶۸ میلیون تومانی کم ترین میزان درآمد را در این گروه داشته‌اند.

بررسی برآوردها و فروش عملیاتی گروه کاشی و سرامیک

کساوه  و کحافظ برای سال مالی ۹۸ مبلغ فروش برآوردی نداشته‌اند اما چهار شرکت دیگر در این گروه برای سال مالی ۹۸ درآمد براوردی در نظر گرفته‌اند. با توجه به اینکه ۵ ماه از سال مالی ۹۸ گذشته است انتظار می‌رود، شرکت ۴۲ درصد از میزان براورد سالیانه را پوشش دهند.

کلوند برای سال مالی ۹۸ درامد ۲۰۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومانی پیش بینی کرده است که طی ۵ ماه، درامد ۶۹ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومانی ساخته است. در واقع ۳۳% از مبلغ فروش برآوردی سالانه را محقق نموده است. بنابراین با توجه به گذشت ۵ ماه از سال مالی فاصله ۹ درصدی با مبلغ برآوردی دارد.

کپارس برای سال مالی ۹۸ درآمد ۱۲۰ میلیارد تومانی برآوردی و در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸ با ساخت درآمد ۵۰ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومانی، توانسته است ۴۲% از فروش برآوردی سال مالی ۹۸ را پوشش دهد، بنابراین عملکرد خوبی طی ۵ ماه گزارش کرده است و توانسته است به صورت کامل مبلغ برآوردی را پوشش دهد.

کسعدی برا سال مالی ۹۸ درامد ۷۷ میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومانی را پیش بینی کرده است. با توجه به ساخت درآمد ۳۱ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومانی طی ۵ ماه، ۴۱% از فروش براوردی را محقق نموده است.بنابراین توانسته است پوشش کاملی از براوردها داشته باشد.

کترام برای سال مالی ۹۸ درآمد ۶۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی پیش بینی کرده است، با توجه به این که طی دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸ درامد ۳۱ میلیارد و ۱۴۹ میلیون تومانی ساخته است، توانسته است ۴۵% از درآمدهای برآوردی برای سال مالی ۹۸ را پوشش دهد، بنابراین می‌توان با در نظر گرفتن پوشش درآمد برآوردی، عملکرد کترام را در صدر گروه کاشی و سرامیک قرار داد.

بررسی درآمد مرداد ماه به تیر ماه

بررسی درآمد مرداد ماه شرکت‌های گروه کاشی و سرامیک نشان می‌دهد، درآمد کساوه و کسعدی در مرداد ماه نسبت به تیر ماه کاهش یافته است و درآمد کحافظ، کترام، کپارس و کلوند در مرداد ماه نسبت به تیر ماه افزایش یافته است.

درآمد کساوه از ۲۵ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان در تیر ماه کاهش ۳ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومانی (کاهش ۱۴ درصدی) داشته است. همچنین درآمد کسعدی در این دوره کاهش یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون تومانی به ۷ میلیارد و ۲۵۴ میلیون تومانی رسیده است.

اما در میان شرکت‌های این گروه، کحافظ با رشد ۴۴ درصدی بالاترین میزان رشد را در این گروه داشته است. درآمد کحافظ از ۴ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان با رشد ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون تومانی به ۶ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومانی داشته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند