حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1471 بازديد

روند رو به رشد صنایع کاشی و سرامیک فرزاد خراسان جنوبی

روند رو به رشد صنایع کاشی و سرامیک فرزاد خراسان جنوبی

در جریان رکود اقتصادی حاکم بسیاری از صنایع و تولیدی‌ها با ضررهای مالی مواجه گردیدند که منجر به تعدیل نیرو و کاهش تولید آنها گردید اما در این میان صنایعی نیز وجود داشته است که با یک مدیریت متخصص و دلسوز توانسته است مسیر پیشرفت را طی نماید و علاوه بر افزایش نیرو به سمت افزایش تولید نیز قدم برداشته است.

در استان خراسان جنوبی صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با مدیریت مهندس علی اکبر فلاحی و کادر متخصص و دلسوز  توانسته است طی سالهای گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب حال حاضر کشور که اکثر صنایع با مشکلات فراوانی روبرو هستند که منجر به کاهش تولید و تعدیل نیروی آنها گردیده است این شرایط را با موفقیت پشت سر بگذارد و علاوه بر افزایش تولید افزایش نیرو نیز محقق گردید. کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد با طرح توسعه جدیدش بدنبال اشتغال و  کارآفرینی جدیدی است تا به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی کشور را محقق سازد.

روز گذشته استاندار خراسان جنوبی در بازدید از ۴ واحد صنایع کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی بیرجند از واحد تولیدی کاشی و سرامیک فرزاد که به عنوان تولیدی نمونه ملی و استانی شناخته می‌شود نیز بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت این مجموعه آشنا گردید.

در جریان این بازدید مشخص گردید که طرح تولید کاغذ سلولزی و کربناتی مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
علی اکبر فلاحی مدیر عامل کاشی سرامیک فرزاد با اشاره به اجرای طرح توسعهای کارخانه ( تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا) از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: زیرساخت‌های این پروژه مانند خرید زمین، اشتراک آب و برق انجام شده که پیش بینی می‌شود ظرف ۸ ماه تا یکسال آینده به مرحله تولید برسد.

رضایت استاندار خراسان از فعالیت صنایع کاشی و سرامیک استان

مهندس محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک با ابراز رضایت از فعالیت صنایع کاشی و سرامیک فرزاد در استان و با بیان این عبارت که کاشی فرزاد واحد صنعتی خوبی است، گفت : این تعداد واحد کاشی و سرامیک در استان سالانه ۱۵ میلیون متر مربع  تولید دارند که  ۵۰ درصد تولیداتشان صادراتی است و عمده آنها هم به کشور افغانستان صادر می‌شود. وی با اشاره به موانع و مشکلاتی که طی چند مدت اخیر برای صادرات ۴ قلم کالای اساسی از جمله کاشی و سرامیک از مرز ماهیرود بوجود آمده، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، هفته گذشته این موانع برطرف و صادرات این کالاها از سر گرفته شد.

کمک به صنعتگران استان با برگزاری جلسات تخصصی

وی ادامه داد: هدف ما از بازدید میدانی از واحدهای صنعتی آشنا شدن با  موانع و مشکلات فراروی این واحدها از نزدیک است تا بعد از آن با برگزاری جلسات تخصصی و بهره گرفتن از ظرفیت‌های قانونی ستاد تسهیل و  رفع موانع  تولید به صنعتگران استان کمک کنیم.

پیگیری درخواست‌های مدیریت کاشی فرزاد توسط استاندار

مدیریت مجتمع کاشی و سرامیک فرزاد در حاشیه بازدید استاندار از این مجموعه به برخی مشکلات حاشیه‌ای  این صنعت در استان از جمله نابسامانی ورودی کارخانه و کانال آب شهرک صنعتی و عدم هدایت سیلاب در هنگام بارندگی اشاره کرد و گفت: آقای استاندار در مورد رفع این دو مشکل، دستور موکد داده اند که بدون فوت وقت بررسی و رفع گردد.

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا

علی اکبر فلاحی در ادامه با اشاره به اجرای طرح توسعه‌ای کارخانه (  تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا) از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و افزود: زیرساخت‌های این پروژه مانند خرید زمین، اشتراک آب و برق انجام شده که پیش بینی می‌شود ظرف ۸ ماه تا یکسال آینده به مرحله تولید برسد.

پیش بینی اشتغال برای هزار نفر در طرح توسعه ای کارخانه

فلاحی با بیان اینکه بصورت مستقیم برای ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر و بصورت غیرمستقیم برای هزار نفر در این طرح اشتغال ایجاد خواهد شد، ادامه داد: این طرح کاربری‌های مختلفی خواهد داشت که تولیدات آن به کشورهای مختلف صادر و در فازهای مختلف اجرایی خواهد شد که میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای آن بیش از ۱۴۴ میلیارد تومان می‌باشد.

چشم انداز طرح توسعه برای کل کشور 

مدیر عامل کاشی و سرامیک فرزاد با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در فاز اول که 45 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد ماهانه ۵ و سالانه ۶۰ هزار تن کاغذ بسته بندی  تولید شود، افزود: مساحت پروژه در مجموع ۳۰ هزار متر مربع و در فاز اول ۱۰ هزار متر مربع می‌باشد. وی به اتمام مطالعات طرح تولید کاغذ سلولزی از ضایعات کاغذ و مقوا، کاغذ کربناتی، انواع پارکت spc و mdf کربناتی اشاره کرد و افزود : با بهره برداری از این پروژه نه تنها خواهیم توانست نیاز کارخانه را به کاغذ بسته بندی کاشی و سرامیک مرتفع سازیم  بلکه نیاز استان و هم چنین استان‌های هم جوار و در سطح گسترده تر نیاز کشور را هم به تولید کاغذ بسته بندی مرتفع سازیم.

مشتری مداری  و توجه به  کارگران جزو سرمایه‌های کارخانه

مدیر عالی کاشی و سرامیک فرزاد از  مشتری مداری  و توجه به  کارگران به عنوان سرمایه‌های کارخانه یاد کرد و گفت: در این مجموعه تلاش می‌شود تا قدمی در توسعه استان و کشور برداشته شود که تحقق این هدف به گفته مقام معظم رهبری از راهی جز همدلی و همزبانی بدست نمی آید. فلاحی با بیان این عبارت که من به همه صنعتگرانی که در شرایط اقتصادی فعلی فعالیت دارند خداقوت می‌گویم، افزود: انتظار می‌رود مسئولان هم به وظایفشان عمل کنند و همه دست در دست هم و با نقد سازنده در راستای رفع مشکلات صنعت گام بردارند.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند