حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
455 بازديد

ملاک صادرات کاشی پیشنهاد انجمن کاشی و سرامیک شد

ملاک صادرات کاشی پیشنهاد انجمن کاشی و سرامیک شد

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا علمدار یزدی در پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد اظهار داشت: به ازای هر نفر اشتغال در استان یزد در بخش صنعت، معدن و خدمات، 70 برابر کمتر از سایر بخش‌ها آب مصرف می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که ارزش افزوده این بخش 94 برابر سایر بخش‌ها است و در نهایت 4 و 49 صدم از آب استان یزد توسط این حوزه مصرف می‌شود و این نشان می‌دهد که بهترین راه صرفه‌جویی آب در یزد استفاده در این حوزه است.

وی در ارتباط با اخذ دوباره مالیات بر ارزش افزوده در صنعت آجر و مسائل مترتب بر آن اظهار داشت: این مسئله در اصل با توجه به اینکه مربوط به ابتدای سال 97 بوده حل شده و در حال حاضر واحد آجری که نفت کوره و نفت گاز مصرف کند نداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: پیشنهادشان این است که در ارتباط با پرداختی از سال 87 تا زمانی که انجام شده، مصوبه‌ای داشته باشیم که هزینه‌های پرداختی به آنها بازگشت داده شود و به نوعی بستانکار شوند.

علمدار یزدی ادامه داد: اصلاح دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادراتی در راستای رفع مسائل و مشکلات صادراتی پیش‌روی واحدهای تولیدی سنگ، کاشی و سرامیک و سایر عرصه‌های این حوزه یکی دیگر از پیشنهاداتی است که توسط بخش خصوصی فعال در این حوزه مطرح شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که وزارت صمت انجام داد این بود که پیشنهاد انجمن کاشی و سرامیک برای صادرات، ملاک صادرات شود.

وی با بیان اینکه بانک عامل به ماشین آلات دست دوم وام نمی‌دهد گفت: در مجموع این کار اقدام درستی است ولی در شرایط خاص اگر کمیته‌ای با حضور خانه صنعت، انجمن‌های تخصصی، سازمان صمت و بانک عامل باشد و با نظر این کمیته اگر ماشین‌آلات دست دوم خاص به نفع توسعه استان است، تسهیلات دریافت کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند