حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
2766 بازديد

افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک روکاسرام

افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک روکاسرام

با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه واحد تولیدی درجه بندی کاشی و سرامیک روکاسرام در شهرک صنعتی میبد افتتاح شد.

مجید خجسته مدیر عامل شرکت روکا سرام میبد گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۶۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خجسته افزود: این واحد توانایی تولید سالانه سه میلیون و ۶۰۰ متر مربع انواع کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعابدار را دارد. با راه اندازی این واحد تولیدی كاشي و سراميك به صورت مستقیم برای ۱۴۷ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

 

شرکت کاشی روکا سرام از اوایل سال ۱۳۹۲ عملیات ساخت آن شروع و در حال حاضر با دو خط تولید کاشی با تکنولوژی دستگاه‌های روز اروپا به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است مجموعه‌ ای نور آور در جمع 3 برند برتر بازار ایران و صادرات بیش از 50 درصد تولیدات از اهداف این واحد تولیدی است.

در پایان این مراسم در نشستی مشکلات صنایع کاشی و سرامیک با حضور وزیر صمت، مسئولین استانی و شهرستانی و صاحبان صنایع کاشی و سرامیک در میبد بررسی شد.

شایان بذکر است که کارخانه‌های متعدد  خرید کاشی و سرامیک ، میبد را به قطب صنعت کاشی و سرامیک ایران تبدیل کرده‌است بطوریکه هم‌اکنون بیش از یک چهارم کاشی ایران در میبد تولید می‌شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند