حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1628 بازديد

بررسی بازار جهانی چینی بهداشتی

بررسی بازار جهانی چینی بهداشتی

صنعت چینی بهداشتی در کنار سایر صنایع ساختمانی از قبیل خرید کاشی و سرامیک​ یکی از زیرشاخه‌های صنعت ساختمان محسوب می‌شود که در چند ساله گذشته با توجه به رشد روز افزون جمعیت و افزایش ساخت و ساز، با افزایش تولید روبه‌رو بوده است.

میزان تولید جهانی چینی بهداشتی در بازه ده ساله از 2007 تا 2017 با 65.1 درصد افزایش از 1.86 میلیون تن به 3.1 میلیون تن رسیده است. در این بازه ده ساله صنعت چینی‌‌بهداشتی به طور میانگین سالیانه 5.2 درصد رشد داشته است.

در این میان قاره آسیا با دارا بودن 1.7 میلیون تن از کل حجم تولید چینی بهداشتی رتبه اول در میان سایر نقاط جهان را دارد. کشور چین رتبه اول تولید چینی بهداشتی را دارد و در سایر رتبه‌ها به ترتیب هند، تایلند و ویتنام قرار دارند.

اتحادیه اروپا به عنوان دومین صادرکننده چینی آلات بهداشتی در دنیا محسوب می‌شود. البته تولیدات این اتحادیه در سال 2017 با 1 درصد افت نسبت به سال قبل به 578 هزار تن رسید. در این سال میزان افزایش صادرات محصولات ایتالیایی نتوانست کاهش تولید آلمان و لهستان را جبران نماید.

میزان تولید آمریکای شمالی بدون تغییر قابل توجهی در سطح 367 هزارتن باقی ماند. در میان کشورهای آمریکای شمالی(نفتا)، مکزیک با 1.3 درصد رشد تولید، بیشترین پیشرفت را در میان کشورهای این منطقه داشته است.

اما در طرف دیگر قاره آمریکا یعنی آمریکای جنوبی حجم تولید با 1 درصد افت نسبت به سال قبل به 79 هزارتن کاهش یافت.

در میان همه گروه‌ها، کشورهای اروپایی غیر عضو در اتحادیه اروپا، بیشترین رشد را نسبت به سایر کشورها داشتند و با 8 درصد افزایش حجم تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، به 203 هزار تن رسید. البته بیشترین نقش در این حجم از تولید را کشور ترکیه با بیش از 10 درصد افزایش نسبت به سال 2016 داشته است.

قاره افریقا با 66 هزار تن کمترین میزان صادرات را در میان قاره‌ها دارد.
 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند