حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
191 بازديد

رعایت بالاترین حد پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی یزد

رعایت بالاترین حد پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی یزد

استاندار یزد با اشاره به احساس تعهد در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های‌های بهداشتی ‌گفت: ‌این مهم سبب شد تا شاهد بالاترین حد توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای صنعتی باشیم.

رعایت بالاترین حد پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی استان یزد

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری مهر از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، امروز در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان‌های اردکان و میبد، اظهار کرد: این بازدیدها به منظور بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی استان انجام شده است.

استاندار یزد ادامه داد: با مجموعه سیاست‌ها و برنامه‌های مسئولان و همکاری‌های مردم و واحدهای صنعتی و تولیدی، آمار بالای مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان‌های اردکان و میبد مدیریت شده و شاهد کاهش آمار مبتلایان در این دو شهرستان هستیم.

وی افزود: فعالیت واحدهای صنعتی از جمله نگرانی‌های مردم در زمینه شیوع بیماری کرونا بود که در همین راستا مجموعه‌ای از پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را تدوین کردیم و این پروتکل‌ها مهم‌ترین عامل پایین بودن درصد کارگران مبتلا به کرونا در استان است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد تصریح کرد: احساس تعهد موجود در واحدهای تولیدی استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب شده تا شاهد بالاترین حد توجه به مسائل بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.

یزد اولین استان کشور  در ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به واحدهای تولیدی بوده است

طالبی گفت: یزد اولین استان کشور بود که پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری صاحبان صنایع تدوین و به واحدهای تولیدی و صنعتی استان ابلاغ کرد.

استاندار یزد اظهار کرد: مشارکت و همراهی مناسب واحدهای صنعتی و تولیدی با فرمانداران و مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها موجب اجرایی شدن مناسب این پروتکل‌ها در واحدهای صنعتی شده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی استان در کنار توجه ویژه به امر تولید، مشارکت خوبی در تأمین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی داشته و در کمک به افراد بی‌بضاعت هم فعال بوده‌اند.

بنا بر این گزارش، بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی، یک هایپر مارکت و واحد فروشگاهی و بخش کنترل مرکزی یک واحد کاشی و سرامیک، از جمله برنامه‌های بازدید طالبی در سفر یک روزه به شهرستان‌های اردکان و میبد بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند