حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
910 بازديد

نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان می 2018

نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان می 2018

صنعت ساختمان یکی از مهمترین صنایع روز دنیا می باشد که سالانه نمایشگاه های بسیاری در رابطه با آن برگزار می گردد و علاوه بر طرح های جدید مصالح ساختمان، تکنولوژی های جدید این حوزه نیز به معرض نمایش گذاشته می شود. 

نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان

در این بخش لیستی از مهمترین نمایشگاه های صنایع ساخت و ساز و ساختمان سازی اعم از نمایشگاه های کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، مصالح ساختمانی و ... تهیه شده است.

نمایشگاه Buildexpo Africa

نمایشگاه بولدکسپو آفریقا تنها نمایشگاه با گسترده ترین طیف از آخرین فن آوری در ساخت مواد، ماشین آلات معدن، ماشین آلات ساخت و ساز و تجهیزات سنگین است. در این نمایشگاه بیش از 40 کشور شرکت می کنند. این نمایشگاه در کشور کنیا و شهر نایروبی از تاریخ 3 تا 5 می 2018(13 الی 15 اردیبهشت97) برگزار می گردد.

نمایشگاه Coverings

نمایشگاه برتر بین المللی و نمایشگاه مختص به نمایش جدیدترین محصولات در صنعت  کاشی و سرامیک و سنگ های طبیعی است.این نمایشگاه بزرگترین و مهمترین نمایشگاه از نوع خود در ایالات متحده است که میزبان غرفه داران بیش از 40 کشور و جذب هزاران بازدید کننده اعم از توزیع کننده، خرده فروشان، تهیه کنندگان، پیمانکاران و متخصصین، متخصصان معماری و طراحی، سازندگان  املاک و مستغلات، به علاوه مطبوعات و روزنامه نگاران که این صنعت حیاتی و پویا را پوشش می دهند.

این نمایشگاه از تاریخ 8 تا 11 می 2018(18 الی 21 اردیبهشت 97) در ایالات متحده آمریکا و شهر آتلانتا برگزار می گردد.

نمایشگاهturkeybuild

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه ساختمانی ترکیه بوده و از سال 1978 هر ساله برگزار گردیده است. در این دوره بیش از 250 شرکت جید به غرفه داران اضافه گردیده است.

این نمایشگاه از تاریخ 8 تا 12 می 2018(18 الی 22 اردیبهشت 97) در کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه tektonica

 این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنایع ساختمانی کشور پرتغال می باشد.

این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 12 می 2018(19 الی 22 اردیبهشت 97) در کشور پرتغال و شهر لیسبون برگزار می گردد.

نمایشگاه ceramic china

این نمایشگاه تحت عنوان کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و چینی الات بهداشتی در کشور چین برگزار می گردد.

این نمایشگاه از تاریخ 30 می تا 2 ژوئن(9  الی 12  خرداد1397) در شهر گوانژو برگزار خواهد گردید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند