حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
632 بازديد

کمپانی Ceramica Sant'Agostino طیف محصولات خود را گسترش می دهد.

کمپانی Ceramica Sant'Agostino طیف محصولات خود را گسترش می دهد.

کمپانی سرامیک سنت آگوستینو Ceramica Sant'Agostino  با گسترش طیف محصولات خود توانسته است نوآوری هایی در زمینه طراحی، استایل و... در زمینه کاشی های تزئینی کف و دیوار به خرج داده دهد. این شرکت با سرمایه گذاری های جدید در ماه می 2017 خط تولید کاشی های سایز بزرگ خود را افتتاح کرد.


در قلب این خط تولید جدید دستگاه Lamgea 33000 قرار گرفته است که قادر به تولید محصولاتی در ابعاد 1200*4800 و 900*5400 می باشد.

فیلیپو مانوسی، مدیر عامل شرکت و مدیر تجاری Ceramica Sant'Agostino، گفته است: "ما قصد نداریم خودمان را به عنوان یک تولیدکننده اسلب و پانل های بزرگ قلمداد کنیم. هدف ما صرفا گسترش و تکمیل دامنه سایز محصولات با اضافه کردن دو اندازه بزرگ،  120 120 سانتی متر و 90 180 سانتی متر است. این در حال حاضر با برش پانل های غیر قابل انعطاف بزرگ تولید شده مانند دیگر محصولات این شرکت، دو اندازه جدید در ضخامت 10 میلی متر تولید می شود.

این خط جدید، تولید کاشی و سرامیک سالیانه شرکت را به حدود 4 میلیون مترمربع افزایش داد و چهار خط در حال اجرا را به هم متصل نموده است.

شرکت ایتالیایی Ceramica Sant'Agostino  در سال 2017 چیزی بالغ بر 4 درصد افزایش فروش را به خود اختصاص داد که 70درصد آن در بازارهای خارجی کاشی و سرامیک جهان بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند