حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1096 بازديد

خروج کاشی سعدی از دوره زیان دهی در سال 97

خروج کاشی سعدی  از دوره زیان دهی در سال 97

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس، عملکرد مالی شرکت کاشی و سرامیک سعدی در دوره 12 ماهه منتهی به پایان اسفند ماه سال 1397 و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده منجر به کسب سود خالص 60 میلیارد و 911 میلیارد ریالی شده است. این در حالی است که این شرکت در سال 96، زیان خالص 21 میلیارد ریالی محقق کرده بود.

رشد درآمدهای شرکت با توجه به رشد همزمان مقادیر و نرخ‌های فروش، منجر به خروج شرکت از زیان دهی در سال 97 گردیده است. درآمدهای عملیاتی شرکت با 129 درصد رشد نسبت به سال 96 به بیش از 649 میلیارد ریال رسید. 

مقادیر فروش انواع کاشی و سرامیک در این سال به حدود 4.7 میلیون متر مربع رسید که افزایش 80 درصد را نشان می‌دهد. نرخ‌های فروش نیز در حدود 28 درصد افزایش را نسبت به سال 96 نشان می‌دهند.

همچنین، شرکت در سال قبل مبلغ 48.7 میلیارد ریال درآمد غیرعملیاتی شناسایی کرده که از محل فروش قطعات اضافی و سایر موارد بوده و این سود غیرعملیاتی نیز نقش مهمی در سوددهی شرکت در سال 1397 داشته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند