حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
643 بازديد

افزایش بیش از 15 برابری صادرات کاشی و سرامیک از مرزهای کرمانشاه

افزایش بیش از 15 برابری صادرات کاشی و سرامیک از مرزهای کرمانشاه

 خلیل حیدری صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هشت ماهه سال جاری ۸۵ میلیون و ۹۵ هزار و ۴۱۳ دلار لوازم خانه داری و پاگیزگی از مواد پلاستیکی به وزن ۲۷ هزار و ۳۳۲ تن از گمرکات استان کرمانشاه اظهار و صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۷۶ درصد و از حیث وزن ۶۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت نیز ۷۰ میلیون و ۹۷۳ هزارو ۹۱۰ دلار نایلون پلاستیکی رولی به وزن ۲۳ هزارو ۸۴۲ تن از گمرکات استان کرمانشاه اظهار و صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۰۹ درصد و از حیث وزن نیز ۱۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین از افزایش ۱۵۶۸ درصدی صادرات اظهار شده انواع کاشی وسرامیک در هشت ماهه سالجاری از طریق گمرکات استان خبر داد.

وی میزان صادرات انواع کاشی و سرامیک در این مدت را ۲۶ میلیون و ۳۳۵ هزارو ۴۹۶ دلار کالا به وزن ۱۴۸ هزارو ۷۹۹ تن عنوان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۱۸۴۴ درصد و از لحاظ ارزش ۱۵۶۸ درصد رشد داشته است.

حیدری بیان کرد : صادرات اظهار شده پیاز و موسیر را ۲۴ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۲۵ دلار کالا به وزن ۵۳ هزار و ۵۹۶ تن عنوان نمود و افزود این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۲۲ درصد و از لحاظ ارزش ۳۱۷ درصد رشد داشته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند