ارسال رایگان شیرآلات کی دبلیو سی KWC | فروشگاه کاشی لند

    

شیرآلات کس دبیلو سی

 

شیرآلات KWC     

شیرآلات KWC فعالیت خود را در سال 1874 میلادی حدود 140 سال پیش در نزدیکی شهر زوریخ سوئیس با کار در یک واحد کوچک ریخته گری آغاز کرد. امروزه این مجموعه به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت شیرآلات تبدیل شده است. شرکت شیرآلات کی دبلیوسی از متخصصین مجرب ایرانی که در سوئیس به وسیله کارشناسان کی دبلیوسی آموزش های عملی و تئوری را گذرانده اند، تشکیل شده است. 

KWC iran در یکصدمین سالگرد افتتاح این مجموعه قرارداد انتقال تکنولوژی تولید شیرهای بهداشتی با استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا، مدرن ترین ماشین آلات که در خاورمیانه بسیار ویژه هستند را امضا کرده است. این مجموعه از برترین امکانات کنترل کیفیت وآخرین استانداردهای دنیا در زمینه بهداشت را استفاده کرده است. کی دبلیوسی موفق به اخذ گواهینامه بین المللی و تقدیر نامه وزارت صنعت و معدن شده است. در سال 92 از نمایشگاه فن آوری های نوین مصرف آب نشان کیفیت دریافت کرده است.

قیمت شیرآلات کی دبلیو سی KWC 

KWC تولید کننده شیرآلات آشپزخانه و حمام، سیستم های دوش و ترموستات است. این مجموعه با طراحی های بسیار زیبا و با کیفیت در سراسر دنیا، در مراکز تجاری، مسکونی، بیمارستان ها و ساختمان های عمومی قابل استفاده است. 

شیرآلات KWC هم اکنون تولیداتش را به 50 کشور صادر می کند. مصرف بهینه و یا کم مصرف بودن در تولیدات اروپا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در مجموعه KWC بسیار حائز اهمیت است. شرکت کی دبلیوسی هنگام شروع در بخش هنر فعالیت داشت. اما بعد از گذشت مدتی با طراحی منحصر به فرد خود در زمینه شیرآلات به صورت اختصاصی جز برترین های این حرفه قرار گرفت.

از لحاظ ظاهر زیبا، طراحی مدرن و تنوع محصولات مانند شیرآلات توکار، رنگی، آشپزخانه، چشمی، بهداشتی، هوشمند، ترموستات و حمام و دستشویی عملکرد رقابت ناپذیری دارد. 

شیر روشویی کی دبلیوسی

شیرهای روشویی کی دبلیوسی در مدل های مختلف پایه بلند و پایه کوتاه طراحی و تولید می شوند. کارتریج شیرهای روشویی این برند از کشورهای ایتالیا و اسپانیا است. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به وسیله آبکاری با کروم و استفاده از آلیاژهای با کیفیت مانند برنج دوام و ماندگاری بالایی پیدا می کنند. 

شیر آشپزخانه کی دبلیوسی

شیر ظرفشویی KWC در نگ و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شود. طرحشیرهای ظرفشویی این برند در عین ظرافت از طراحی های خلاقانه ای برخوردار هستند. طراحی شیرهای ظرفشویی به گونه ای است که به دکوراسیون های مختلفی سازگار هستند. علاوه بر زیبایی کاربردی بودن طرح و مدل های مختلف این شیرآلات و کیفیت بالای آن ها باعث شده است که افراد زیزادی به خرید شیرهای ظرفشویی این شرکت علاقه مند شوند. شیرهای آشپزخانه کی دبلیو سی به صورت ساده، شلنگدار، دو منظوره و غیره تولید می شوند. 

شیر حمام کی دبلیوسی

شیرهای حمام این شرکت نیز دارای طرح های متنوعی است. این نوع شیرها قابلیت نصب به صورت توکار و روکار دارند و می توان آن ها را به صورت نوکار نیز استفاده کرد. انتخاب نوع نصب و نوع شیرآلات به سلیقه مشتری و نوع دکوراسیون منزل و حمام خانه او بستگی خواهد داشت. شیر حمام ای توکار دارای ظهری بسیار ساده هستند، این در حالی است که شیرهای روکاردارای طراحی های زیبایی است. و علاوه بر آن علم دوش های حمام نیز در مدل های مختلف یونیکا و یونیورست تولید می شوند.  

شیر توالت کی دبلیوسی

شیر توالت یکی دیگر از محصولات شرکت شیرالات کی دبلیو سی است. این شرکت با توجه به سلیقه عموم و با استفاده از خلاقیت و ایده پردازی های طراحان متخصص توانسته است که هر ساله محصولات جدیدی را با طرح ها و مدل های مختلفی راهی بازار نماید. 

ارسال رایگان شیرآلات کی دبلیو سی KWC

ویژگی شیرآلات KWC

شرکت KWC به منظور ارائه خدمات به مشتریان و امکان سریع دسترسی به محصولات را توسط نمایندگان خود در ایران فراهم کرده است. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات و به جهت اینکه از لحاظ قدمت، قدیمی تر از سایر شرکت ها است، متقاضیان زیادی در بازار عرضه و تقاضا دارد. همچنین فروشگاه کاشی لند به صورت شبانه روزی جهت رفاه حال هموطنان جهت مشاهده مشخصات و کاتالوگ KWC، امکانات آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای اطمینان خاطر مشتریان، کلیه محصولات شیرآلات شرکت KWC با 5 سال ضمانت کالا و 10 سال خدمات پس از فروش در اختیار قرار می گیرد.

خرید اینترنتی شیرآلات KWC

محصولات KWC از کیفیت و طراحی بسزایی برخوردار است. خرید شیرآلات KWC بر طبق نیاز متقاضیان انجام می پذیرد. این مجموعه از لحاظ هزینه مقرون به صرفه بوده و برای تمام اقشار با سلیقه های متفاوت قابل استفاده است. محصولات این شرکت برای محیط های منزل، محیط کار، سالن های آرایشی و مکان های اداری مناسب است. از پرفروش ترین مدل های این شرکت می توان به مدل های آوا، سین، مریت، زو، ریتا، ایوا و دومو اشاره کرد. خرید شیرآلات کی دبیلوسی از نمایندگی وسایت های رسمی برای متقاضیان بسیار مهم است چرا که قیمت آن ها واقعی خواهد بود.

 خرید آنلاین شیرآلات کی دبلیوسی در کمال اسایش و آرامش صورت می پذیرد و زحمت مشتری را برای بیرون رفتن از منزل بسیار کم خواهد کرد. برای مثال برای خرید اینترنتی شیر ظرفشویی KWC شمت می توانید بع راحتی قیمت شیرظرفشویی کی دبلیوسی در مدل های مختلف را در سایت مشاهده نموده و پس از انتخاب آن را با زدن چند کلیک سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن دربن منزل تحویل بگیرید.

پرفروش ترین مدل های کی دبلیو سی KWC

محصولات شرکت KWC علاوه بر ظاهر زیبا و خیره کننده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همه را مجذوب خود می کند. کیفیت بالا در محصولات این شرکت از حضور آلیاژهای برنج و زاماک در تولید منشا گرفته است. برنج آلیاژی است که برای بدن مفید است و آب عبوری از این محصول طعم بد نمی گیرد. این آلیاژ مقاومت بالایی دارد و در برابر رطوبت و هوا تغییر ناپذیر است. لکه های ایجاد شده بر روی محصول به راحتی با یک دستمال نم دار پاک می شود. آلیاژ زاماک در صنعت شیرآلات از اهمیت بسزایی برخوردار است و تشکیل شده از عنصر روی است. 

در شیرآلات کی دبلیوسی از آبکاری کروم استفاده شده است و از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند درجه حرارت و وجود مواد قلیایی و غیره برخوردار است. کارتریج استفاده شده در این محصولات ساخت کشور سوئیس هستند و دسته های شیر اهرمی تنظیم کننده آب گرم و سرد هستند.

شیرآلات کی دبیلو سی مدل آوا

دکوراسیون آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی برای هر فردی اهمیت بسزایی دارد. یکی از عوامل زیبایی در این فضاها طراحی منحصر به فرد شیرآلات است. علاوه بر طراحی، کیفیت محصولات در هنگام خرید حائز اهمیت است که شیرآلات کی دبلیوسی مدل آوا از متفاوت ترین ست های 4 تکه از شیرحمام، توالت، روشویی و آشپزخانه در خانه، حمام و سرویس را با هزینه ای مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد. آلیاز استفاده شده در مدل آوا بر طبق استانداردهای اروپا طراحی شده است. این ست در رنگ های کروم، طلایی مات، رزگلد، کروم مات، رزگلد مات و رنگ های PVD طلایی وارد بازار عرضه و تقاضا می شود. 

آدرس کارخانه شیرآلات کی دبلیوسی

تولید محصولات کی دبلیوسی در کارخانه KWC در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه انجام می شود. فرآیند تولید شامل 7 مرحله اصلی است و در تمام مراحل کنترل کیفیت با دقت انجام پذیر است. 

مرحله اول آنالیز تست است و از مراحل مهم قبل از شروع تولید می باشد. میزان درصد سرب در شمش های برنج و روی بررسی می شود. در صورت دریافت نکردن امتیاز کافی، وارد فرآیند تولید نمی شوند.مرحله دوم ریخته گری در تولید شیرآلات کی دبلیوسی در دو جزء ریخته گری بدنه و دستگیره انجام می شود. مرحله سوم با عنوان ماشین کاری، اهمیت بسزایی دارد. مرحله چهارم با عنوان براق کاری که از دو قسمت سمباده زنی و براق کاری انجام می شود. مرحله پنجم تحت عنوان پوشش است که از دو دسته پوشش نیکل، کروم و شیرآلات رنگی تتشکیل شده است. مرحله ششم تست خوردگی نام دارد، که شیرهای معمولی در 16 ساعت ولی شیرهای کی دبلیوسی در 24 ساعت در این شرایط دوام دارند. مرحله آخر مونتاژ قطعات اصلی شیرآلات، شیر بسته بندی و شیرآماده است.

قطعات شیرآلات KWC

قطعات مورد نیاز در هنگام مونتاژ شیرآلات به شرح زیر قرار می گیرد.

کارتریج شیر

کارتریج شیرآلات KWC از دو نوع سوئیسی و سدال ایتالیایی است که نسبت به مدل طراحی شده ممکن است هر کدام از این کارتریج ها استفاده شوند.

آب فشان

آب فشان به کار رفته در تولیدات این شرکت محصول Neoperl آلمان است. این قطعه سبب مکش در پلاستیک آب فشان تا بدنه شده و باعث مخلوط آب می شود. همچنین در مصرف آب صرفه جویی می شود. 

شلنگ

شلنگ های استفاده شده در تولیدات این شرکت مانند شلنگ پیسوال، شیرآلات آشپزخانه و توالت ساخت mateu کشور اسپانیا زیر نظر کی دبلیوسی هستند. شلنگ ها از نوع اولترا فلکس هستند.

کنترل کیفیت

در تمام مراحل تولید از لحاظ نوع آلیاژ به کار رفته و بقیه موارد تحت کنترل کیفیت قرار می گیرند. 

نمایندگی شیرآلات KWC

در آخر به اجمال درباره شیرآلات KWC می پردازیم. این شرکت حدود 100 سال است که با طراحی های زیبا و کیفیت منحصر به فرد خود، جای خود را در صنعت شیرآلات استحکام بخشیده و از استانداردهای بهداشتی برخوردار است. همچنین به دلیل تنوع بالا در رنگ و طرح مورد استقبال مردم ایران قرار می گیرد. نوع آلیاژهای با کیفیت به کار رفته در تولیدات این شرکت، نظر عموم را به خود معطوف کرده است. این شرکت از گواهینامه استاندارد برخوردار است و مطابق با سلیقه های مختلف، محصولاتی چشم نواز را در اختیار قرار می دهد. برای مشاهده کاتالوگ محصولات و اطلاع از تخفیفات این شرکت با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاشی لند می توانید با اطمینان محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول در زمینه خرید شیرآلات کی دبلیو سی KWC

+گارانتی شیرآلات کی دبلیو سی چند سال است؟

گارانتی شیرآلات کی دبلیو سی به مدت 5 سال است. ارائه کارت گارانتی تکمیل شده توسط فروشنده و یا فاکتور خرید معتبر هنگام مراجعه سرویس کاران الزامی است.

+شیرآلات کی دبلیو سی ساخت کدام کشور است؟

شیرآلات KWC فعالیت خود را در سال 1874 میلادی حدود 140 سال پیش در نزدیکی شهر زوریخ سوئیس با کار در یک واحد کوچک ریخته گری آغاز کرد. تولید محصولات کی دبلیوسی در کارخانه KWC در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه انجام می شود. فرآیند تولید شامل 7 مرحله اصلی است و در تمام مراحل کنترل کیفیت با دقت انجام پذیر است.

+خدمات پس از فروش محصولات KWC  به چه صورت است؟

ضمانت نامه محدود به ایرادات ناشی از قطعات، مواد و مونتاژ محصول می‌باشد که در اثر استفاده صحیح در طول دوره گارانتی بروز می‌نماید و دربرگیرنده تعویض و تعمیر رایگان قطعات است.