خرید کاشی الوند با 30 درصد تخفیف | کاشی لند
کاشی و سرامیک الوند

 

کاشی الوند

کاشی الوند کارخانه و شرکتی بسیار معتبر که نزدیک به سه دهه است در زمینه تولید انوع کاشی و سرامیک فعالیت دارد. این کارخانه و شرکت بزرگ با استفاده از منابع غنی و نیروهای کارآمد توانست به سرعت در این حوزه پیشرفت کند. امروزه محصولات این کارخانه دارای شهرت و آوازه خوبی هستند و مردم تمام کشور محصولات این کارخانه را به خوبی می شناسند. محصولات کاشی و سرامیک الوند را می توان به راحتی از تمام فروشگاه های حضوری خریداری کرد. با توجه به ظرفیت و توان بالای ایران در تولید انواع کاشی و سرامیک به دلیل داشتن منابع غنی، این شرکت به سرعت توانست جایگاه خوبی در تولید کاشی و سرامیک و نیز صادرات آن به خارج از کشور پیدا کند. چرا که قیمت مناسب محصولات ایرانی نسبت به قیمت جهانی و کیفیت بسیار خوب محصولات کاشی و سرامیک آن باعث شده است که بسیاری از کشورهای جهان تمایل بیشتری به خرید از ایران پیدا کنند. 

طرح های جدید کاشی الوند

محصولات کاشی الوند

کارخانه کاشی و سرامیک الوند در طی سال های کم فعالیت خود با استفاده از تجارب دیگران و با استفاده از علم و تکنولوژی و نیروهای متخصص توانست محصولاتی متنوع و زیبا را به بازار ارائه کند. محصولات این کارخانه به دلیل داشتن کیفیت بالا بسیار پرفروش بوده و به سرعت بازار خود را در میان مردم و مخاطبان خاص خود پیدا کردند. کارخانه کاشی و سرامیک الوند انواع کاشی ها و پرسلان های لعاب دار مات، براق، پولیش و شوگرافکت و همچنین پرسلان های بسیار متنوعی را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می کند. 

محصولات این کارخانه با کاربردهای تخصصی و جهت استفاده در محیط و فضاهای مختلف از جمله حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، فضای بین کابینتی، راه پله، حیاط، پارکینگ، نمای ساختمان و غیره تولید می شوند. این کارخانه انواع کاشی و سرامیک را در ابعاد مختلف تولید می کند. کاشی الوند کاتالوگ محصولات خود را همراه با قیمت به شما عزیزان در سایت خود و همچنین در سایت کاشی لند ارائه داده است و امکان خرید اینترنتی محصولات خود را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

کیفیت کاشی الوند

کارخانه کاشی و سرامیک الوند ادعا دارد که با وجود تجربه کم در این زمینه، محصولاتی بسیار متنوع و قابل مقایسه و رقابت با محصولات جهانی تولید می کند. این ادعا با توجه به میزان صادرات این کارخانه به بسیاری از کشورهای جهان کاملا پذیرفتنی و ثابت شده است. کیفیت محصولات این کارخانه بسیار بالا و کاشی و سرامیک های آن با توجه به دوام و زیبایی بالایی که دارند بسیار پر فروش هستند. این کارخانه در طی سال های نه چندان زیاد توانسته است افتخارات و لوح های تقدیر بسیاری را کسب کند که نشان از اهمیت پیشرفت و رضایت مشتریان نزد مدیران و سهامداران این کارخانه می باشد. این شرکت موفق به کسب افتخاراتی از قبیل صادرکننده نمونه در سال 86 و جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی در سال های 87 و سال های 91 تا 93 و بسیاری افتخارات دیگر شد. 

سرامیک پرسلان الوند

سرامیک پرسلان الوند

  • رکتیفای بوده و به بند کشی نیازی ندارد. 
  • استفاده از خاک سفید در بدنه 
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی 
  • ضخامت بدنه متوسط
  •  مقاوم در برابر شوینده های شیمیایی 
  •  مقاوم در برابر تغییرات دمایی 
  •  ضد خش و ضد سایش 
  •  ضد باکتری 

 

مشاهده تمام محصولات سرامیک پرسلان الوند arrow_back_ios Created with Sketch.

سرامیک کف الوند

  • ایجاد فضایی مدرن  
  • استفاده از خاک سفید در بدنه 
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی 
  • ضخامت بدنه متوسط
  •  مقاوم در برابر شوینده های شیمیایی 
  •  مقاوم در برابر تغییرات دمایی 
  •  ماندگار و با دوام 
  • قابل نصب با چسب کاشی 

 

مشاهده تمام محصولات سرامیک کف الوند arrow_back_ios Created with Sketch.

سرامیک کف الوند
سرامیک کف الوند

کاشي ديوار الوند

  • رکتیفای بوده و به بند کشی نیازی ندارد. 
  •  نوع بدنه خاک سفید 
  • سطح صاف و پوشش مات 
  •  طراحی ترکیبی 
  •  قابل استفاده در فضای دیوار حمام، سرویس بهداشتی
  •  آشپزخانه و فضاهای بین کابینتی 

 

مشاهده تمام محصولات کاشی دیوار الوند arrow_back_ios Created with Sketch.

 

تاریخچه شرکت کاشی الوند

صنایع کاشی و سرامیک الوند در سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک های لعاب دار آغاز کرد و در طول سال های فعالیت خود محصولات خود را روز به روز با استفاده از آخرین فناوری های روز در جهان، رونق بخشید. این شرکت در حال حاضر بعد از گذشت 3 دهه از فعالیت خود، با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد و به کارگیری پیشرفته ترین فناوری و تجهیزات بیش از 12 میلیون مترمربع در سال محصولات متنوع کاشی، سرامیک و پرسلان تولید می کند. تاریخچه این شرکت پر از افتخاراتی است که به سرعت آن ها را با تجربه کم اما پشتکار و تلاش بالا به دست آورده اند. 

کارخانه کاشی الوند

کاشی و سرامیک الوند برای اینکه بتواند در رقابت با شرکت های با تجربه و قدیمی و شرکت های نو پا و ایده های نوآورانه آن ها قوی ظاهر شود، همیشه سعی کرده است که با طرح ها و مدل های جدید کارها و محصولاتش را رونق دهد. این شرکت از طریق همکاری با طراحان حرفه ای، روز به روز طرح های جدید و متنوعی را تولید و به مشتریان خود ارائه می کند.  

قیمت کاشی و سرامیک الوند

کاشی و سرامیک الوند انواع محصولات از قبیل کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی را با درجه کیفی متفاوت تولید می کند. قیمت گذاری تمام این محصولات با توجه به درجه کیفیت آن ها انجام می شود. برای مشاهده قیمت محصولات این شرکت می توانید به کاتالوگ هر یک از محصولات مراجعه کرده و با تغییر درجه کیفی آن ها قیمت کیفیت های مختلف یک محصول را مشاهده کنید. محصولات کاشی الوند قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای با توجه به کیفیت بالای آن ها دارند. همچنین با توجه به ارزان تمام شدن تولید محصولات در ایران، می توان آن ها را با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به بازار جهانی به فروش گذاشت و درآمد خوبی را برای شرکت و اقتصاد ایران رقم زد. 

 

نمایندگی کاشی الوند

کاشی الوند برای فروش محصولات خود با قیمتی مناسب و بدون واسطه، در سراسر کشور دارای نمایندگی است. نمایندگی های سراسر کشور جهت ارتباط مستقیم با مشتری و همچنین افزایش فروش محصولات و درآمدزایی ایجاد شده اند. 

سایت شرکت کاشی الوند

کاشی الوند شرکتی معتبر در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک است، که حدود 3 دهه در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت توانسته است به سرعت و با ارائه محصولات متنوع و طرح های جدید در میان رقبا جایگاه مناسبی پیدا کند. همچنین شرکت کاشی و سرامیک الوند با تلاش و ارائه کارهای با کیفیت به سرعت و در کمتر از دو دهه فعالیت موفق به کسب افتخارات و لوح های بسیاری شد که نشان از پشتکار بالای این شرکت است. شما می توانید با مراجعه به صفحات هر یک از محصولات این کارخانه قیمت ها و درجه بندی آن ها از نظر کیفی را مقایسه کرده و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. 

 

سوالات متداول در زمینه خرید کاشی و سرامیک الوند

+قیمت کاشی و سرامیک الوند چقدر است؟

برای مشاهده قیمت محصولات این شرکت می توانید به کاتالوگ هر یک از محصولات مراجعه کرده و با تغییر درجه کیفی آن ها قیمت کیفیت های مختلف یک محصول را مشاهده کنید. محصولات کاشی الوند قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای با توجه به کیفیت بالای آن ها دارند.

+نمایندگی کاشی الوند را چطور پیدا کنم؟

کاشی الوند برای فروش محصولات خود با قیمتی مناسب و بدون واسطه، در سراسر کشور دارای نمایندگی است. نمایندگی های سراسر کشور جهت ارتباط مستقیم با مشتری و همچنین افزایش فروش محصولات و درآمدزایی ایجاد شده اند. 

+هزینه حمل و نقل کاشی الوند چقدر است؟

هزینه حمل و نقل کاشی الوند با توجه به حجم خرید و مقصد قابل اندازه گیری است اما به این نکتته توجه داشته باشید در هنگام خرید نزدیک ترین انبار محصول برای ارسال بار در نظر گرفته میشود.