خرید کاشی سعدی - تخفیف ویژه محصولات سعدی - کاشی لند
کاشی و سرامیک سعدی

 

کاشی سعدی 

کارخانه کاشی سعدی یکی از کارخانجات بسیار قدیمی و با سابقه کشور در زمینه تولید کاشی و سرامیک است. این شرکت تا سال های طولانی تنها به تولدی انواع کاشی را می کرد و با پیشرفت فناوری های تولید این محصولات، تولیدات جدیدتری از جمله سرامیک و پرسلان نیز به تولیدات آن افزوده شد. یکی از مهمترین مزایای این کارخانه نزدیک بودن آن به بازار پایتخت است. این موضوع بسیاری از هزینه های تولید را کاهش داده که در نهایت باعث کاهش قیمت نهایی تولیدات می گرد. کاشی سعدی در حال حاضر با برندها و شرکت های مختلفی همکاری دارد و محصولات خود را به نام برندهای متنوعی روانه بازار می نمیاد. در ادامه به معرفی این کارخانه و ویژگی های بارز محصولات آن بیشتر می پردازیم.  

طرح های جدید کاشی سعدی

محصولات کاشی سعدی 

این کارخانه تولیدات و محصولات مناسب دیوار و کف را تولید و روانه بازار می نماید. محصولات کاشی سعدی با درجه کیفیت های مختلف و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند. تولیدات کارخانه کاشی سعدی با نام برندهای گوناگون به بازار عرضه می گردد. از جمله برندهای متعلق به خود کارخانه سعدی می توان به برندهای سعدی، بوستان، پارسیان، بهارستان و اروند اشاره کرد. تولیدات کاشی سعدی با طرح های بسیار زیبا  و چشمگیری تولید می شوند که سلیقه مخاطبان مختلف با هر رده سنی را در بر می گیرد. 

قیمت محصولات کاشی سعدی 

محصولات کاشی سعدی به دلیل تنوع بسیار بالا از نظر طرح، کیفیت، نوع محصول و همچنین مکان استفاده از آن با قیمت های بسیار متنوعی عرضه می شود. برای مشاهده و اطلاع از قیمت محصولات کارخانه سعدی می توانید قیمت های موجود در این دسته بندی را مشاهده نمایید. شما همچنین می توانید محصولات را بر اساس نیازتان فیلتر نموده و کاشی یا سرامیک مد نظرتان را مشاهده و خریداری نمایید. 

سرامیک 50 در 100 سعدی

سرامیک دیوار و کف سعدی

  • رکتیفای بوده و به بند کشی نیازی ندارد. 
  • استفاده از خاک سفید در بدنه 
  • مقاوم در برابر ترک خوردگی 
  • ضخامت بدنه متوسط
  •  مقاوم در برابر شوینده های شیمیایی 
  •  مقاوم در برابر تغییرات دمایی 
  •  ضد خش و ضد سایش 
  •  ضد باکتری 

 

مشاهده تمام محصولات سرامیک 50 در 100 سعدی  Created with Sketch.

سرامیک کف سعدی

  • رکتیفای بوده و به بند کشی نیازی ندارد. 
  •  نوع بدنه خاک سفید 
  • سطح صاف و پوشش مات 
  •  طراحی ترکیبی 
  •  قابل استفاده در فضای دیوار حمام، سرویس بهداشتی
  •  آشپزخانه و فضاهای بین کابینتی 

 

مشاهده تمام محصولات سرامیک کف سایز 60 در 60 سعدی  Created with Sketch.

سرامیک 60 در 60 سعدی

 

تاریخچه کاشی سعدی 

کاشی سعدی در سال 1339 هجری شمسی در شهر ری و در فضایی با مساحت 40 هکتار تاسیس شد و در اسفند ماه 1340 فعالیت خود را در زمینه تولید کاشی آغاز نمود. این کارخانه در دسته قدیمی ترین کارخانه های کاشی ایران قرار دارد که سال هاست انواع کاشی های دیواری و کف را تولید و به مشتریان عرضه می کند. کیفیت بالا و طرح های زیبای کاشی سعدی باعث حفظ اعتماد مشتریان و افزایش روزافزون اعتبار کارخانه در این سال ها شده است. تولید کاشی های ضد اسید برای اولین بار در ایران به دست کارخانه سعدی رقم خورد و پس از آن دیگر کارخانجات نیز اقدام به تولید این محصول نمودند. این کارخانه در تولید بسیاری از محصولات در کشور پیشتاز بوده و در حال حاضر نیز تلاش دارد با استفاده از آخرین فناوری ها، محصولات نوینی را روانه بازار نماید. 

چشم انداز و اهداف کارخانه کاشی سعدی

کارخانه سعدی دارای چشم انداز و اهداف بلند مدت است که گام به گام و با قرار دادن اهداف کوتاه تلاش می کند که مسیر موفقیت و دستیابی به این چشم اندازه ها را طی کند. کارخانه سعدی در حال حاضر با ظرفیت تولید 4 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک کف در سال یکی از کارخانجات بسیار فعال در این زمینه است. از مهمترین چشم اندازهای این کارخانه تبدیل شدن به یکی از برندهای برتر بازار کاشی و سرامیک در ایران و جهان است. یکی از اهداف مهم آن تبدیل شدن به یکی از صادرکنندگان مطرح در کشورهای آسیای جنوب غربی و اوراسیا است. این اهداف با حضور مستمر در بازار کاشی و سرامیک و جلب اعتماد و رضایت مشتریان به دست می آید. کارخانه کاشی سعدی به دنبال ساخت خاطره های خوب در زندگی شماست. 

 

افتخارات و گواهینامه های کاشی سعدی

کاشی سعدی طی سال ها فعالیت خود در زمینه تولید کاشی و سرامیک موفق به کسب جوایز و افتخارات بسیاری شده است. این کارخانه با تولید محصولات خود بر پایه گواهینامه ها داخلی و جهانی توانسته است کیفیت محصولات خود را حفظ و روز به روز بالاتر ببرد. چاپ طرح های کاشی در این شرکت به دو صورت روتاری و دیجیتال انجام می شود. چاپ دیجیتال آن با استفاده از تکنولوژی HD با بالاترین کیفیت انجام می گیرد. این کارخانه موفق به دریافت استانداردهای بین المللی ISO9001:2008  ، ISO14001:2004  و  OHSAS 18001:2007 و استاندارد ملی محصول ISIRI 25 و استاندارد ملی مدیریت انرژی (EPT) شده است. با تولید محصولات بر پایه این گواهینامه، محصولات درجه یکی و بسیار با کیفیتی روانه بازار می گردد. 

کارخانه کاشی سعدی در سال های متعددی نیز موفق شد تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده، لوح برتر تعالی سازمانی EFQM و لوح تقدیر جشنواره ملی بهره وری را کسب نماید و در میان کارخانه کاشی در ایران و منطقه بدرخشد. 

 

نمایندگی فروش کاشی سعدی

کارخانه کاشی سعدی یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین کارخانه های کاشی در ایران است. این کارخانه در سال 1340 در این زمینه فعالیت دارد و با ارائه محصولات با کیفیت موفق شده که سال های طولانی اعتماد مشتریان را جلب نماید. شرکت سعدی کاشی و سرامیک های خود را بر اساس گواهینامه های بین المللی تولید می کند که این موضوع ضامن کیفیت محصولات آن شده است. برای خرید از میان محصولات کارخانه کاشی سعدی می توانید به راحتی در میان محصولات موجود در این دسته بندی محصول مورد نیازتان را جستجو نموده و در نهایت با زدن چند کلیک ساده اقدام به خرید اینترنتی آن ها نمایید. در صورتی که طی فرآیند خرید سوال یا ابهامی برایتان ایجاد شد، می توانید با پشتیبانی ما به صورت آنلاین یا تلفنی سوالات خود را مطرح کنید. 

 

سوالات متداول در زمینه خرید کاشی و سرامیک سعدی

+آدرس کارخانه کاشی سعدی کجاست؟

شهر ری، جاده قدیم قم ، خیابان انبار نفت همچنین شما مستوانید تمام محصولات تولید شده در کارخانه کاشی سعدی را در سایت کاشی لند مشاهده کنید.

+نمایندگی فروش کاشی سعدی را چطور پیدا کنم؟

کاشی سعدی برای فروش محصولات خود با قیمتی مناسب و بدون واسطه، در سراسر کشور دارای نمایندگی است. نمایندگی های سراسر کشور جهت ارتباط مستقیم با مشتری و همچنین افزایش فروش محصولات و درآمدزایی ایجاد شده اند. 

+هزینه حمل و نقل کاشی سعدی چقدر است؟

هزینه حمل و نقل کاشی سعدی با توجه به حجم خرید و مقصد قابل اندازه گیری است اما به این نکتته توجه داشته باشید در هنگام خرید نزدیک ترین انبار محصول برای ارسال بار در نظر گرفته میشود.