حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
599 بازديد

افزایش 75 درصدی صادرات اظهار شده از گمرک کرمانشاه در 9 ماهه سال 97

افزایش 75 درصدی صادرات اظهار شده از گمرک کرمانشاه در 9 ماهه سال 97

استان کرمانشاه با دارا بودن 4 مرز صادراتی به عنوان یکی از مهمترین دروازه های صادرات ایران به شمار می آید.میزان صادرات از گمرکات این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

خلیل حیدری اظهار داشت: در ۹ ماهه سال‌جاری یک میلیاردو ۱۷۵ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۲ دلارکالا با وزن ۲ میلیون و ۸۱۶ هزارو ۵۹۴ تن درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۵ درصد و از حیث وزن ۵۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان، تشریفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۷۰۳ میلیون و۳۹۳ هزارو ۱۸۲ دلار کالا به وزن ۱ میلیون و ۶۲۸ هزارو ۵۰۴ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۳۵ درصد و از حیث وزن نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: در ۹ ماهه سال‌جاری گمرک کرمانشاه سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: دراین مدت نیز تشریفات صادرات از گمرک پرویزخان ۳۶۳ میلیون و ۵۶۲ هزارو ۷۵۶ دلار کالا به وزن ۸۶۴ هزارو ۲۲۴ تن می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۲۹۱ درصد افزایش و از حیث وزن نیز رشد ۲۸۴ درصدی داشته است.

حیدری تصریح کرد: در ۹ ماهه سال‌جاری تشریفات صادرات از گمرک خسروی ۹۱ میلیون و ۹۳ هزارو ۳۳۹ دلار کالا به وزن ۲۳۹ هزارو ۵۵۳ تن می باشد. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۶۰ درصد و از لحاظ ارزش ۱۱۴ درصد رشد داشته است.

وی همچنین تشریفات صادرات گمرک پاوه را ۱۷ میلیون و ۲۲۹ هزارو ۱۰۵ دلار کالا به وزن ۸۴ هزارو ۳۱۱ تن عنوان نمود و افزود این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۱ درصد و از لحاظ وزن ۲۹۳ درصد افزایش داشته است .

مدیرکل گمرکات کرمانشاه کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی ،نایلون پلاستیکی رولی ، سیب زمینی محفوظ شده ، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده ، انواع کاشی و سرامیک،کیسه نایلونی ، رول نایلونی، کولرهای آبی ، گرانول پلی اتیلن، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند